p

heej på er! förlåt för att jag inte bloggat, men har verkligen haft fullt upp! Såhär var min morgon:
Igår: Imorgon vill jag gå upp tidigt så jag slipper stressa, äta nyttig frukost, träna lite, duscha osv. Kanske att jag hinner gå ut med hunden också så Diana eller Pappa inte behöver göra det sen.

06:45- "VAD FAN ÄR DET SOM LÅTER?!"
07:00- " kan sova lite till..."
07:10- "Molly.. vad är klockan egentligen?"
07:10- "HEL*ETE"
07:15- "FRUKOST NU"
07:16- "torr macka, smör, leverpastej, oboy! Hinner inte sitta ner och äta!
07:30- "vad ska jag ha på mig.."
07:35- "hm..."
07:50- "vi.måste.gå.nu."
07:55- Springa till pendeln!
Sen har resten av dagen varit lika stressig! förlåt ännu en gång.
XOXO
bild på Molly från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0