en dag i staden

Hej på er, nu har vi precis kommit hem från en hel dag på stan, det var kul att tutta runt på stan, men eftersom vi vart så distraherade av så mycket annat, är jag tyvär inte helt nöjd med shoppingen så lär behöva ta mig till shopping imorgon också.. Dock inte hela vägen in till stan!
Här har ni utsikten från ( arthotel ) där vi mötte upp Berth och käkade lunch!
Lite reklam för Starbucks, drycken var dock inge vidare alls..
Och här har ni, tro det eller ej europas finaste, och bäst designade H&M ;) Gick dock inte in där idag eftersom H&M inte faller mig i smaken, har vart där tidigare, typ ett tusen gånger, innan jag vart blogg kändis och inte hade så mycket pengar, hehe

(för alla efterblivna: klicka på arthotel länken i inlägget för att komma in och se hur snyggt hotell det är, helt sjukt!)

Förövrigt tycker jag det är lite små lustigt, inte bara att jag och wakman hamnade i spanien samtidigt, utan också att jag stog och tittade på shortsen hon har på sig idag, jätte länge och var  nära på att köpa, men blev tyvär inte så pga UBERlång kö.. puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0