?

för två nätter sen så drömde jag om ett hus i Stavsnäs som heter susegårda(?) alla säger att det är känt som ett spökhus bara för att det är gammalt och ser läskigt ut. Men iallafall så drömde jag att jag,Mette,Molly och några andra gick till det där huset för att förstöra det av någon anledning, så vi välte hela huset! Och då flyger det ut en massa spöken från huset och tar min systemkamera som jag hade runt halsen. Jag började gråta och springer efter spökerna som flyger tillbaka till huset. Då tar dom mig och sätter mig på en sten tillsammans med dom andra och ritar en linje i mellan mig och dom andra och säger att mina vänner var nu deras vänner och att jag skulle få bygga upp huset igen om jag ville få tillbaka min kamera. snacka om att jag fick panik och började bygga upp huset samtidigt som alla mina "vänner" hade fest med spökerna. PLUS att dom Danska killarna vi mötte på i Alanya var spöken?!
och nu undrar jag, vad betyder detta? att jag kommer bli lämnad av alla mina vänner?

här utanför har faktiskt jag och mina vänner tältat!
coolt va?

Kommentarer
Postat av: anton

tja=D var där igår natt med par polare fyfan vad läskigt! det ser fan inte ut som på bilden nu=D vinden var fan läskigaste gammla skor här å där en tv å gamla sängar =D

2012-08-22 @ 04:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0