aje

Hej bloggen! hoppas ni har det bra, äntligen så har jag lugnat ner mig lite.. men jag hatar fortfarande sl, regnväder, mitt hår som lockar sig när det regnar, klockan och tider :)
men iallafall så har jag käkat mig mätt, rockat lite rockring och käkat lite mer.
Jag önskar verkligen att min rygg läker snart, så jag kan börja gymma och träna som vanligt igen, jag ska till sophiahemmet på måndag halv 9 på morgonen och visa hur allt ser ut. Undra hur mycket pengar jag får för det eftersom det är dom som gjort fel?
så här såg det ut precis efter operationen, tror inte jag ska lägga upp en bild på hur det ser ut nu (; tror vissa av er kommer spy. allt har spruckit upp så det blev till ett köttsår och dubbelt så stort. sköönt ;)

Kommentarer
Postat av: Jessie B.Larsson

vad fan har du gjort? jag vill se bilden

2011-06-17 @ 21:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0