frågor och svar

looooove, this one


postad av "klara-stina"
Hej! jag undrar en sak! Asså du , mette, är du överviktig ? Du ser ganska tjock ut...men Amanda! Du har aaaas snygg kropp! Keep going girl. Skulle döda för din kropp amanda, dock inte för mettes :S
Krama!
haha, yes.. bilderna har jag endå fixat till, så att jag ska se smalare ut.. Är i verkligheten, så gott som smällfel, har som tur e, ett ansikte som ingen annan, vackrare än någon annan, så jag får vad jag vill anyway, tack för kommentaren :))

Kommentarer
Postat av: Klara-stina

okej jag kanske överdrev en aning när jag skrev överviktig, men jag ville bara fråga! Du ÄR vacker Mette.

2011-06-26 @ 16:57:09
Postat av: Anonym

vilken vidrig kommentar.. vem heter ens "klara-stina", hela grejen känns ju ganska oseriös.. jaja, hur som helst.. mette jag tycker verkligen du är jättevacker och snygg, din kropp är också amazing, jag är avundsjuk på hela din utstrålning, den är beundransvärd, du är stark! kram

2011-08-02 @ 17:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0