dancing

Tjuhuuu, nu ere fest haha, nej skulle mer än gärna bara vilja gå och lägga mig men mammsen kommer strax hem med frulle, vilket ska blir sjukt gott, maten går före allt hehe..
Måste bara berätta, igår när jag var på väg till Wakman, vart ja uttråkad på bussen, så ja tog upp "bloggdatan" och började kolla igenom mina bilder, från den där kvällen ni vet, när de slutade med att vi hamnade någonstans och vi dansa poledance, och shit.. ja iallafall så känner ja någe skumt, som om någon glor på en ni vet HAHAHA och så kollar jag bak ni tror inte att de sitter en gubbe i sätet bakom, som har satt sig mellan sätena ni vet med huvet mellan springorna och tittar på mina bilder?!?! JAG HÖLL PÅ ATT DÖ! haha, förstår ioförsig, skulle inte heller kunna hålla mig om en sådan pudding satt framför mig, men snälla?! Vart livrädd hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0