vaknade 14 idag igen?!

haha, gick upp klockan 06:15 idag för att åka till läkaren. fy vad trött jag var! Mette och jag satt ju framför Tv:n och kollade på skärgårdsdocktorn heela natten, världens bästa serie ju. Men,men så här såg det ut hos läkaren idag:
09:30- Doktorn: Hej ! det var längesen, allt bra?.. bla bla bla osv
09:35- Wakman: Men hallå borde inte jag få en ersättning för det här?! måste jag gå runt med ett fult ärr hela mitt liv nu?:'(
09:35- Doktorn- ähm.. kan du lägga dig på mage på den där sängen?
09:36- wakmanHur ska det gå till, det är en stol? så vig är jag faktiskt inte!
09:37- Doktorn: jag kanske ska fixa så den blir rakare..
09:40- Doktorn: så där, bla bla bla* Nu ska jag gnugga i själva såret med koksalt, för att ta bort hinnan som ligger utanpå för att få fram nytt fint blod. Det kommer göra ganska ont...
09:45- wakman: okej...rädd*
09:46- Doktorn: Då sätter vi igång och snuggar!
09:46- wakman: !"#€%&/()%€#"#€%&/()(/&%€#"#€%&/()=
09:46- Doktorn: sådär ja, nu är allt fixat och klart! nu när du åker till Alanya ska du be din kompis att göra så här varannan dag om det inte har läkt såklart.
09:47- wakman: ha-ha! stackars Mette.. fast mest mig.

Yes, så såg det ut för mig hos läkaren! sen så åkte jag hem och somnade somnade som en gris! vaknade nyss.. hehe

stackars miiig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0