Kontaktannons

Nu jävlar brudar, kommer det en riktigt nice "kontaktannons" som jag just lockade till mig.. Blir aningen svartsjuk då jag ens delar med mig av honom, men som jag redan berättat är förhållande inget för mig!




Här har ni Victor Berulf, hur jävla snygg som hälst!
Victor är 19 år och bor i Stockholm. Han arbetar som ?profissionell trissskapare? och på fritiden gillar han att dricka öl har han talat om. Han tycker att det är viktigt att även mannen får chans ge i ett förhållande.
Tror ni Victor är killen i era drömmar kan ni klicka här, för att kontakta honom. Lycka till nu tjejer, först i kvar med skönast charm som vinner!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fett snygg juu :o

2011-09-07 @ 12:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0