träning & hälsa

Hej på er, ligger i sängen och kollar igenom lite bloggar, och tänkte att bestämma mig för att nu JÄVLAR ska jag se till att lösa det här med min vikt, (inte för att jag är överviktig på någe vid) vill inte heller bli superskinny, men jag vill bli lite mera "hälsosam" så nu tillsammans med er, tänkte jag ta tillfälle till akt. kommer behöva er är ni med mig?

* Nyttigt, nyttigt och nyttigt!
* Jag kommer behöva ha någon dag i veckan då det är okej att onytta sig, (och då kommer jag vara rejält onyttig)

* Träna, har redan innebandyn, och har precis "börjat" på något vi här ute kallar "kärringgympa" har efter den träningen träningverk jag inte trodde fanns, haha!

Iallafall, jag börjar nu idag, och kommer troligtvis ha min onyttiga dag på lördagar O:), och ni som vill hänga på, why not?! Jag kommer lägga upp alla mina tips på vad jag äter för nyttigheter, och vad jag gör för träning under kategorin "träning och hälsa" så det är bara hänga med allesammans!

( DETTA KOMMER INTE PÅVERKA MITT FESTANDE, NÄR JA FESTAR DÅ FESTAR JAG )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0