fick en kommentar..

.. om att ni ville veta lite mer om oss, och eftersom Mette jobbar så börjar jag!
Namn: Amanda.
Bor: Bor mest hos min mamma på värmdö, men ibland om jag får lust åker jag till min pappa i Sollentuna.
Går i skola: ska börja andra året som stylist i Liljeholmen.
längd: 172 cm.
bästa jag vet: Mat, värme, min familj,vänner, och Cam gigandet.
sämsta: ostron och Komma hem mitt i natten och inte ha någon snabbmat hemma.
ser upp till: Min syster Donna.
Närmsta vänner: Mette, Kusin Molly, Fanny och Alicia.
om du vann 10000000000 kr, vad skulle du göra med dom?: Köpa två stora pitbulls och ett riktigt lyxhus och några  Lamborghini i färgen rosa.
Bästa med mig själv: jag blir lätt brun och är rätt så snäll.
sämsta med mig själv: Jag blir arg när jag är hungrig, ofta på folk i min närhet..
min drömframtid: bor i ett sort hus utomlands med min 2 meters rika och vältränade man med våra två små barn. Jag är en känd mäklare som tjänar mest av alla mäklare i hela världen. Sen så ska jag gifta mig i en Vera Vang klänning! drömmer*
intresserad av: Bilar, inredning, matlagning, fotografering, design.. osv
min familj består av: mamma camilla, pappa Richard, syster Donna, plastpappa Jonas, plastmamma Diana.

Skriv om ni vill veta något mer!
pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0