you'r a part of my life style

Ibland får jag sådana där stunder då jag är så trött på mig själv, trött på att jag aldrig tar tag i allt, fast jag vet att jag har så mycket att göra.. Något av det värsta är när man sitter och klickar runt på facebook, och ser att någon "viss" person likat den där "fula" tjejen, som man egentligen  vet är skit snygg.. Ibland är det så illa att det inte ens behöver vara någon alls som likat, eller kommenterat, ser jag en tjej, som är snygg, får jag bara lust att radera hela min facebook, sluta blogga och bara lägga mig i ett mörkt rum, och svälta mig själv.. Helt sjukt att man/jag kan få så, av någon jävla bild.. Som att gå in på typ gina tricot, H&M eller i princip vilket provrum som hälst, spelar för fan ingenroll vad man har på sig, eller hur mycket du tränat sista veckan, FYSATAN, finns ingen plats på jorden där jag känner mig så ful, som i ett fucking provrum..
Vad jag vill komma till är att om jag inte hade haft denna blogg och kunnat hoppa in och se hur många som faktiskt bryr sig så mycket om vad just jag (och wakman) gör om dagarna att ni, flera hundra stycken som går in och tittar/läser om vad fan vi har på oss osv.. Tack ska ni ha, i love you.





Kommentarer
Postat av: Anonym

För några månader sen så kunde jag gå in på din fbprofil och kolla igenom dina bilder och faktiskt STÖRA mig på hur fin du var. Då kände jag precis som du brukar göra, ta bort ALLA mina profilbilder och inte ha någon alls bara för att DU var såå himla fin och inte jag. Jag tror att jag har fått mitt dåliga självförtroende genom en tjej som jag umgicks med väldigt mycket för länge sen.

Men nu när jag kollar på dina bilder och går ut med dig så känner jag mig stolt att ha en sån fin och underbar vän som dig!

// Tack för att du tog samma buss som mig, och du ska inte göra sådär när du ser någon riktigt snygg tjej, för jag vet att dom tänker precis likadant om dig <3

xoxo

2011-08-02 @ 12:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0