födelsedagsmiddag

Hej på er, nu är vi hemma igen.. Förstår inte att jag kan vara så trött när jag liksom inte gjort någonting specielt ansträngande på hela dagen, förutom då gått upp klockan 8 för att sjunga och komma med frukost på sängen till Berth som fyller år, vilket egentligen inte var någon jätte ansträngning för mig som endå inte brukar sova så mycket längre.. :S konstigt..  Här kommer iallfall lite mysiga bilder från kvällens middag :))
Första som kom in var ju då såklart Champagne till oss alla, som dem bjöd på
Sedan kom maten, som fick bli deras grymt goda räkwok
och en massa bilder på mig och lillsyrran
Och sist men inte minst har ni mamma, och födelsedagsbarnet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0