barcelona

Hej på er, idag har jag inte hunnit blogga alls eftersom vi har vart inne i stan/på stranden hela dagen, och bara haft det alldeles underbart.. Förstår dock egentligen inte alls varför vi legat på stranden när vi har världens läge här "hemma!" med pool, tennis, basket och allt man kan tänka sig, jajja, här kommer lite bilder jag fått från
dagen!
Här är en bild på kontoret där Berth jobbar (Berth är då han som vi bor hos här i Barcelona) Han jobbar förövrigt högst upp, helt sjukt, hur högt det är.. Inge vidare att vara höjdrädd där uppe så att säga.
Här är jag och världens bästa mamma, i väntan på att få åka "hem"
Här har ni lillasyrran, (tyvär inte världens sötaste, eftersom det som tidigare sagt är Wakman lillesyrra, men Thea är också helt okej, (ibland))
Här har vi, sist med absolut inte minst, mig äte lite glass
TUDELU SÅLÄNGE, så hörs vi när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0