F&S

Sofia:
Varför har Wakman opererat ryggen?
svar: Hej! jag har tagit bort ett födelsemärke, och då fick alltså dom sy.
Läkarna avrådde mig inte från skolan,idrott osv. Så jag åkte till skolan en vecka senare eftersom det gjorde ont på ryggen eftersom dom hade sytt precis på ryggraden som man använder mest, jag kan inte duscha normalt, gymma normalt eller bada så länge.
vilket är jätte jobbigt:( Men iallafall så sprack allting upp av någon anledning, så såret blev jätte mycket större än själva födelsemärket. Det blev infekterat så jag fick åka till läkaren varannan dag och rengöra det.
Men nu ser det ganska bra ut om man jämför med hur det såg ut innan.
jag läste en kommentar också där det stod "jag vill se bilden på din rygg"
Så varsegoda! jag varnar känsliga tittare!

mysigt va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0